Fai un dias coñeciamos as propostas realizadas polo colectivo "Plataforma Percorridos Ciclistas" para que se realizase algunha da etapas polo porto de Ancares.
Esta proposta constaría dunha etapa con posible final no Albergue de Degrada, o cúal consideraríase un gran punto forte polo seu perfil do 11,6%.Para iso deseñouse 3 propostas de etapas por estas terras. A primeira constituiríao Lugo-Albergue de Degrada, de curta duración pero con con un espectacular encadeado de portos. A segunda sería a mesma pero pasando por Pan do Zarco, convirtindose nun dos portos mais duros de toda a Vuelta. Esta segunda entraría no Bierzo e coroaría o porto polo lado bercian. A terceira proposta sería desde Lugo pero con final en en Fabeiro ou Veiga de Espiñareida. Esta aproveitaría o encadeado de portos da primeira proposta e realizar o porto dos Ancares ao completo.
Unipublic, empresa organizadora da rolda ciclista, leva traballando desde fai meses con numerosas posibilidades pra confeccionar un trazado atractivo aparece unha etapa que podería converterse nunha das máis determinantes, a que sairía de Lugo con final no Alto de Ancares, no Bierzo. Un traxecto próximo aos 200 quilómetros no seu maior parte por chan galego aínda que no seu tramo definitorio por estradas bercians. Precisamente o municipio de Candín sería no que moi posiblemente a carreira viviría a súa maior intensidade. E a batalla definitiva polo triunfo contaría cunha subida próxima aos nove quilómetros tremendamente esixentes con pendentes que alcanzan o 17% e un desnivel superior aos 710 metros. Ramplas duras cunha media que non baixa do 14% constitúen o mellor exame para un pelotón no que os galos deben sacar a cabeza.Ié que, pra os entendidos do Ciclismo, o Porto de Ancares é un dos mais espectaculares da peninsula ibérica. Non debemos esquecer a gran importáncia en promoción turística que levaria que millons de persoas vexan pola Televisión as terras ancarás. É unha oportunidade única.
Tenía constancia de esto hace tiempo.
ResponderEliminarVentaja: Promoción turística de la zona, que lo necesita.
Inconveniente: Al ser el Puerto de Ancares un puerto tan espectacular para el ciclismo congregaría a muchísima gente en sus rampas que dejarían el entorno hecho un asco. Que romperían la tranquilidad de los rebecos, los ciervos y el oso.
Yo tengo mis dudas sobre el impacto ambiental que pudiera producir, pero ninguna duda sobre el gran impacto turístico que significaría.
Saludos.